Salta al contingut principal
Concert de Jazz Smack Dab

Concert de Jazz Smack Dab

Smack Dab


En escena el 08 de maig

Smack Dab és un dels grups que entenen el jazz com un esclat de creativitat i força. La seva premissa és la de tocar música pròpia, posant l'accent sobre la improvisació i la llibertat creativa. La jove banda catalana, conformada per Oriol Vallès a la trompeta, Joan Casares a la bateria, Lluc Casares al saxo, Jöel González al piano i Pau Sala al contrabaix ja compta amb set anys de recorregut i ha actual al festival Mas i Mas, al Festival de Jazz de Terrassa, al Festival d'Emergències Musicals de Banyoles o el Música als Parcs, entre d'altres. A més, van estar a Nova York dues vegades tocant en companyia del mestre saxofonista Vincent Herring.

 

 

NOVETAT! Uneix-te al nou canal de WhatsApp del Teatre Municipal per rebre informació de la programació dels espectacles del Teatre. Fes clic al següent enllaç: 

https://whatsapp.com/channel/0029Vb783oN1iUxe7MKtwN0Q